niedziela, 10 czerwca 2012

STORM

Heloooł! Coś tam zmalowałam! Mało czasu mam, egzaminy i tak dalej, ale na makijaż zawsze chwilkę znajdę!

Ostatnio zaczynam się co nieco bawić z ostrzejszymi kształtami, zawsze preferowałam roztarte delikatne linie a zaczynam kombinować w drugą stronę :] I nawet zaczynam się przekonywać :]


W makijażu zastosowałam głównie 2 kolory - czerń i morski błękit, aby jednak przejścia kolorów były bardziej płynne od wewnętrznego kącika błękit przechodzi w biel, granat a dopiero potem w czerń.


buziaki!:*

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten makijaż. Lubię odważne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też polubiłam odważne kolory. Być może to załuga paletki Sleeka:)

      Usuń
  2. Świetnie to wygląda! Bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona! Makijaż przykuwa uwagę, jest oryginalny! Musze przyznać, że "kształt" makijażu też ma znaczenie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, dziękuję!
      Kształt jak najbardziej, ten sam makijaż z roztartymi konturami nie byłby już tak efektowny!

      Usuń
  4. i bardzo dobrze bo efekt koncowy POWALAJACY!!! pieknie wygladasz, bardzo starannie zrobiony SUPER

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...