niedziela, 20 maja 2012

SOFT SMOKEY

Chciałabym przedstawic Wam moją dzienno-wieczorową wersję smokey eye. Do jego wykonania uzyłam cieni w kolorach miedzianego brązu oraz lekkich róży i fioletów.


Makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu a jednocześnie bardzo ładnie podkreśla oko. W takich odcieniach nie jest agresywny, więc nadaje się spokojnie do pracy, szkoły czy na uczelnię.



Aby stworzyć taki makijaz wystarczy na całą powiekę i pod okiem położyć cień w kolorze miedzianego brązu, następnie dokładnie rozetrzeć jego granice. W miejscu gdzie kolor się rozmywa nakładam inny cień (w tym przypadku na dolnej powiece fiolet, a na górnej róż który użyłam do policzków) i rozcieram go ponownie aby ładnie połączył się z brązem. Użycie tego samegoc różu na policzki i do roztarcia brązu sprawi, iz makijaż będzie tworzył spójną całość a twarz wyda się bardziej promienna.



 Całość wykończyłam czarną kreską i wuszem. Nie przyciemniałam juz dolnej powieki, ani cieniem ani kredką aby efekt nie był zbyt drapieżny. W końcu leciałam na wykład :D Na deser szminka w lekkim koralowym kolorze i gotowe!

Buziaki!

2 komentarze:

  1. bardzo ale to bardzo mi sie podoba i swietnie pasuje do Ciebie Twojego typu urody
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...