czwartek, 3 maja 2012

MAGICZNY KONKURS

Ahhh wzięłam udział w kolejnym konkursie, tym razem u GRZEE a tematem konkursu jest  "Magia". Temat6 bardzo wszechstronny, baaaaaardzo! Oto co zaproponowałam




Może dziwnie to zabrzmi, ale inspiracją do tego tematu było moje dzieciństwo :) A dokładniej to, co działo się w mojej głowie w tym okresie życia. Jako dziecko miałam ogromna wyobraźnię, byłam wręcz uzależniona od różnego rodzaju bajek i baśni. Ten makijaż to odzwierciedlenie jakiejś bajkowej postaci, jakiegoś leśno - wodnego stworzenia. Nimfy czy elfa. I nawet nie samo to stworzenie jest magiczne, co jego interpretacja przez małe dziecko - Sylwię :]


Zaproponowałam makijaż w błękitno - morskich odcieniach z efektem "mokrego oka" (w końcu to nimfa wodna - musi być mokra);) Cienie nachodzą na brwi, z jednej strony na skroni widnieje rybia "łuska". Na całej twarzy dużo rozświetlacza dającego efekt świeżości. Usta przyciemnione jedynie "od wewnątrz", rozjaśnione na zewnątrz (dziwnie to brzmi). No i element awangardowy ;p - uszy.


Nie dodaję żadnego zdjęcia tego, co było dla mnie inspiracją, gdyż takowego nie ma. Wszystko siedzi w mojej głowie:)





 Przy okazji na Waszą prośbę powiem jak tworzę efekt "mokrego oka". To baaardzo proste ale ostrzegam - niezbyt trwałe przy niektórych cieniach. Otóż na początku wykonuję makijaż jak zwykle. Potem mieszam ze sobą bezbarwny błyszczyk (bez drobinek) oraz wazelinę. Mieszankę nakładam ruchem wklepującym na powiekę sztywnym syntetycznym pędzelkiem (ja używam tego do ust - jest najbardziej twardy). Absolutnie nie rozcieram! Przy użytych tutaj cieniach efekt był bardzo krótkotrwały. Pod koniec sesji znaczna część cienia zebrała się już w załamanie. Wszystko zależy od cieni. Przy innym wpisie (meadow dew) używałam innych cieni a efekt był trwalszy. 
Oczywiście są specjalne preparaty do tworzenia tego efektu, ale myślę, że skoro robię takie rzeczy sporadycznie to moja magiczna mixtura wystarczy ;D


6 komentarzy:

  1. piękne te geometryczne elementy !

    obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow, niesamowite, super, bardzo mi sie podoba, zycze powodzenia:)

    mam pytanie w jaki sposób ta krateczke zrobilas, sa jakies specjalne szblony?? albo cos innego??

    fajny blog ale jakbyś mogła wylączyc funkcje obrazkowa bo jest to troche uciazliwe kiedy ktos dodaje komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krateczka w sposób najbardziej banalny z możliwych :] Rajstopy kabaretki naciągasz i przykładasz do twarzy i "paciasz" cieniami ;)

      Odnośnie tej funkcji, zrobię co w mojej mocy, niestety słabo się jeszcze na tym znam, ale postaram się!

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba ten makijaż! efekt rybiej łuski jest super :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...