poniedziałek, 14 maja 2012

DAILY YELLOW

Hey hey!
Dzisiaj przedstawiam Wam mój kolorowy dzienny makijaż sprzed kilku dni. Wstawiam go specjalnie na życzenie mojej ukochanej fryzjerki ;)


 Makijaż skupiał się na podkreśleniu koloru tęczówki. Chciałam w swój dzienny makijaż wprowadzić odrobinę koloru w taki sposób, aby nie był on rażący niczym "z cyrku", ale dawał subtelny pozytywny efekt.


Jak widać kolor żółty pokrywa prawie całą ruchomą powiekę. Jedynie wewnętrzna część powieki oraz kącik został pokryty delikatnym perłowym kolorem w celu rozświetlenia całości. W załamaniu powieki nałożyłam jasnobrązowy cień, który roztarłam ku górze delikatnym brzoskwiniowym. Obrysowałam oko czarną kredką na linii wodnej aby dodać oku głębi. Wytuszowałam rzęsy i oczko gotowe.

Twarz delikatnie wymodelowałam bronzerem, na usta położyłam brudny róż. Nie chciałam nakładać nic w odcieniach brązu, pomarańczy czy brzoskwini, bo makijaż za bardzo by się ze sobą "zlewał". Róż stanowi delikatny kontrast.
Nigdy nie pomyślałaby, że użyje kiedykolwiek żółtego cienia. Uważam jednak, że wszystko jest dla ludzi, nie lubię się niczym ograniczać :) A i okazało się, że całkiem mi pasuje i pięknie podkreśla kolor oczu :D





6 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo mi się podoba taki makijaż:)
    Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa w makijazu nie ma co sie ograniczac :D uwazam ze slicznie wygladasz w tym makijazu , w ogole sliczna jestes :D bede tu zagladac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo i zapraszam :D
      Dokładnie postanowiłam kompletnie się nie ograniczać i tworzyć wszystko co wymyśli mój mózg :D i wierzę, że wyjdzie mi to na dobre :D

      Usuń
  3. piękny makijaż!!:):):)







    zapraszam do mnie na moje pierwsze rozdanie;

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...