środa, 30 maja 2012

CALL BOX

Jak obiecywałam, dzisiaj coś niewyjściowego :D Oczywiście jak robię makijaż artystyczny to nie potrafię ograniczyć się tylko np. do oczu. Jak już mnie poniesie to koniec :D


Początkowo miałam zamiar zrobić dość subtelny makijaż z monokolorystyczną powieką, gdzie kolor pociągnięty jest aż po łuk brwiowy. Jest to ostatnio dość popularny na wybiegach makijaż. No ale niestety, jak już mnie poniosło to nie ma zmiłuj :]


Makijaż jest bardzo bogaty. Podkreślone jest w nim wszystko:) Powieki, usta, kości policzkowe i skronie, brwi... Zmieniłam kształt nosa, brwi a nawet brody. Taki total look :P


Kontury twarzy są bardzo wyostrzone, w związku z tym, że mam dość dziewczęcą urodę, mogłam sobie na to pozwolić:)





A już niedługo pochwalę się Wam moim DIY :D
A na razie trzymajcie się cieplutko!

10 komentarzy:

  1. Fajny makijaż :) szczegolnie oko wpadło mi w ... oko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mi do gustu przypadly usta, takie mroczne troche ale razem wyglada to bardzofajnie, swietny pomysl na brwi i ksztalt oka, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam te usta :D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Genialny makijaż:)
    Najbardziej mi się podoba to zakończenie ostrym zakręconym szpicem w dół wew. kącika oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zazwyczaj robię makijaże metodą smokey, granice rozcieram. Tutaj chciałam aby zakończenia były ostre a rysy twarzy wyostrzone, stąd to wszytko :]

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...