poniedziałek, 30 kwietnia 2012

KONKURS INSPIROWANY OWOCAMI

W związku z konkursem u STORCZYK82 zmalowałam makijaż inspirowany owocami. Mnie zainspirowała smakowita borówka :D


Borówka zainspirowała mnie bardziej pod względem kolorystycznym, jak widać żadnych owoców nie mam na twarzy zmalowanych:) Stworzyłam na powiece mały kolorystyczny mix lekkiej żółci ,różu, fioletu, bieli, czerni i błękitu. Ciekawym elementem są kreski narysowane eyelinerem wzdłuż dolnej linii rzęs, górnej linii oraz w załamaniu powieki. Na ustach kolorystyczny akcent. Buźkę osłodziłam delikatnie różowo - fioletowym kolorem na policzkach, brodzie i nosie.


Aby dodać makijażowi charakteru dodałam sztuczne rzęsy oraz cekiny w kącikach oczu.






Zapraszam chętnych do konkursu!


4 komentarze:

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...