sobota, 10 marca 2012

VIII MISTRZOSTWA MAKIJAŻU OLSZTYŃSKIEJ SZKOŁY WYŻSZEJ- fotorelacja

Moje pierwsze makijażowe przedsięwzięcie:D
Jak na złość dzień po balu licencjackim odbyły się mistrzostwa makijażu na mojej uczelni (22.02.2012). Mogli brać w nich udział studenci i absolwenci OSW, oczywiście nie mogłam przepuścić okazji :D

 Modelką była moja dobra koleżanka Marta, która użyczyła mi swojej twarzy do wykonania tego makijażu :)
Tematem przewodnim mistrzostw był „karnawał 2012″. Mimo, iż makijaż powinien był bardziej wymyślny, ja pozostałam przy swojej koncepcji stworzenia makijażu dla normalniej dziewczyny, która wybiera się na imprezę karnawałową.
 

W makijażu zaakcentowane było oko. Zrobiłam alternatywny dla klasycznego smokey eye- granatowy delikatnie przechodzący w śliwkę. Część powieki od strony wewnętrznego kącika dodałam mieniący się drobny brokat, który sprawił, iz makijaż był bardziej „imprezowy” :) Usta pozostawiłam już jasne, policzki zaakcentowałam bronzerem oraz różem, na kości policzkowe i skronie oraz pod łuk brwiowy,nos i brodę położyłam rozświetlacz.



No i piękna Marta w całej okazałości :)


Na koniec dodaję link, gdzie można obejrzeć całe przygotowania do mistrzostw. Ja również gdzieniegdzie się przewijam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...