sobota, 10 marca 2012

MEADOW DEW- makijaż konkursowy

Kolejny makijaż, który wykonałam na konkurs, tym razem na zeberka.pl.
Tematem konkursu był "makijaż wiosenny".
Chciałam, aby makijaż był świeży, lekki i promienny. Inspirowałam się promieniami słońca i poranną rosą.


Zaproponowałam sobie makijaż w stylu "mokrego oka". Na cień nałożyłam mieszankę wazeliny, błyszczyka i cienia. Chciałam aby w makijażu nie było matu. Kompletnie nie pasuje mi do tematu wiosny. Wolałam, aby kosmetyki, jak podkład, puder, czy matowy cień w ogóle nie były widoczne. Dlatego na powieki czy usta pomalowałam tak, aby sprawiały wrażenie mokrych. Do tego dużo rozświetlacza- nie tylko na szczyty kości policzkowych, ale również pod łuki brwiowe, skronie, nos, brodę czy łuk kupidyna. Z twarzy ma wręcz "wypływać" słońce ;) Dzięki tej pogodzie zdjęcia wyszły dokładnie tak, jak chciałam :)



 Czy Wam również kojarzy się z wiosną?



2 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie Twój sposób na zrobienie mokrego oka. Mogłabyś zrobić osobny post o tym:)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...