czwartek, 29 marca 2012

GLAM ROCK

W końcu jestem z makijażem! Dłuuga przerwa, oj długa. Niestety, jak już wcześniej pisałam nawalił mi aparat a jakby tego było mało moje jedyne źródło zdjęć w postaci telefonu męża trafiło do serwisu. No ale już jest i od razu go wykorzystuję :D

Makijaż w glam rockowym klimacie, czyli sztuczne rzęsy, ciemna kreska przełamana amarantowym różem
Jakość zdjęć nie zachwyca, ale to może i dobrze biorąc pod uwagę stan mojej cery ostatnimi czasy. Przynajmniej niewiele widać :) Ale już niedługo mam zamiar się ostro zabrać za jej "leczenie", więc mam nadzieję, że gdy już wrócę do lustrzanki to nie będzie wstydu :P


 Makijaż zainspirowany jednym z makijaży Rihanny, niestety nie jestem stałą czytelniczką życia gwiazd i celebrytów, dlatego nie powiem Wam przy jakiej okazji podobny makijaż miał miejsce

Odważyłybyście się?



Jeżeli macie jakieś życzenia, albo chciałybyście abym wykonała dla Was jakiś makijaż to dajcie znać:)


5 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Lubię w takim klimacie :) A do tego te rzęsy dają taki genialny charakter :) Ogólnie reszta makijaży też świetna. Szkoda, że wcześniej nie widziałam tego profilu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi to słyszeć!

      Usuń
  2. z charakterkiem:) ale Ty jestes slicznaaaa, pieknie

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...