niedziela, 11 marca 2012

BOMB IN CANDY SHOP

Hej! Dzisiejszy makijaż wieczorowy z użyciem różu i miedzi.
Niestety zdjęcia nie są najlepszej jakości, mój aparat niestety nawalił i muszę wykorzystywać telefon męża który, mimo, że dobry, ma jednak o połowę mniej pikseli. Puki nie naprawię lustrzanki,będę zmuszona dodawać takie a nie inne zdjęcia :(

A oto zdjęcia z dzisiejszego popołudnia
Oko jest wykonane głównie dwoma kolorami- przydymionym różem, oraz miedzianym brązem. Przy zewnętrznych kącikach lekko przyciemnione czernią. Wewnętrzne kąciki podkreśliłam perłą. Do tego eyeliner, maskara i oczko gotowe.


Usta rozjaśniłam kremowym ołówkiem do ust, policzki zaróżowiłam, brewki przyciemniłam.
Chciałam wykonać makijaż z użyciem różu, ale bez efektu "baby doll", chciałam wynaleźć jego wieczorową wersję;) Wydaje mi się, że ten bardzo popularny kolor zasługuje również na wieczorową i do tego nie-tandetną i nie-jaskrawą wersję :) Mam nadzieję, że zdjęcia nie są aż tak złe i jako-tako widać ten makijaż ;)



A tu jeszcze wersja z ciemnymi ustami



Która bardziej Wam się podoba?

4 komentarze:

  1. Też mi się tak wydaje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja stawiam na ciemne usta :) bardziej jest wieczorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wielkie wyjście jak najbardziej !

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...